02177071745

02177082377

info at banibast.com

انکربولت4

 

7- رفتار انکر در آتش

هنگامی که انکر ها در معرض وقوع آتش سوزی و یا انفجار قرار می گیرند، با گذشت زمان از میزان باربری آن ها کاسته می شود. لذا وجود اطلاعات مربوط به رفتار و میزان کاهش باربری آن ها در طراحی اثر مستقیم دارد.

آیین نامه های طراحی :

طراحی انکر بر اساس آیین نامه های عمرانی انجام می گیرد. قبل از انتخاب آیین نامه لازم است که هدف طراحی مشخص شود که به دو بخش تقسیم می شود :

نصب صفحه فلزی و کاشت میلگرد

عدم اجرای صحیحی آرماتور بندی ، تغییر نقشه های سازه ، الحاق قطعات جدید ، مقاوم و ادامه عملیات بتن ریزی در مواردی که نصب میلگرد انتظار فراموش شده و یا پیش بینی نشده است ، از جمله موارد رایج در اجرای سازه های بتنی می باشد و یکی از بهترین و کم هزینه ترین راه حل های رفع معایب و اصلاح موارد فوق ، کاشت میلگرد با انکرهای شیمیایی یا همان چسب های بتن می باشد.همین طور می توان با کاشت میلگرد رزوه شده ، صفحه های فلزی را روی سطح بتن نصب کرد.

عملیات کاشت میلگرد شامل سوراخکاری با قطر و عمق مشخص در بتن ، تزریق مواد شیمیایی در سوراخ و کارگذاری میلگرد می باشد که با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع ، این شرکت انجام کلیه کارهای لازم شامل طراحی با نرم افزارهای تخصصی ، مشاوره و ارائه گزارش کامل فنی و اجرای کاشت را به طور کامل به عهده می گیرد. نصب انواع پارتیشن، سقف کاذب، لوازم بهداشتی ساختمان، تجهیزات بیمارستانی، پانل های پیش ساخته بتنی، نمای فلزی ساختمان، ریل گذاری آسانسور و پله برقی، مهار داربست فلزی، ساپورت و نگهدارنده های سیستم های لوله کشی و کانال کشی، تجهیزات و ماشین آلات، ریل گذاری خطوط راه آهن و مترو، جرثقیل های سقفی، تجهیزات بنادر، آشیانه هواپیما، دکل های برقی و مخابراتی و …، نمونه هایی از کاربرد این محصول می باشد.

 

اشتراک در خبرنامه

دریافت تمام آخرین اخبار و پیشنهاد با اشتراک در خبرنامه ما